by HS-Lupo | Nov 11, 2021
Goedeavond, Ik wil Simba voor vanavond afmelden. Nog ontzettend bedankt voor de leuke lessen! Omdat dit de laatste les zou zijn wil nog even zeggen dat het erg leerzaam was en Simba en ik hebben het erg naar ons zin hebben gehad. Nog een fijne avond gewenst! Met...
by HS-Lupo | Oct 29, 2021
Oktober 2021 Op aanraden van onze dierenarts zijn wij met Boomer bij Monique terecht gekomen. Boomer viel uit naar andere honden. Toen Monique Boomer voor de 1e keer zag, zei ze direct dat hij lichamelijk niet in orde was en verwees ze ons door naar Den Hoek....