by HS-Lupo | May 12, 2020
Hoi Monique, Bedankt voor alle lessen en tips. Het gaat heel goed met jack hij luistert goed. Alleen trekken is soms nog een dingetje als we met 2 honden lopen, met hem alleen gaat het wel goed. Bedankt voor alles wie weet als ik nog eens van werktijden verander (of...
by HS-Lupo | May 12, 2020
Hoi Monique, Super fijn dat je weer mag!!! Ik kan alleen niet ik ben gelukkig ook weer aan het werk. Ik wil deze laatste les dan ook laten voor wat het is. Misschien dat ik nog eens terug ga komen maar het gaat nu echt super goed met Boefie dus ik hoop dat dit zo...
by HS-Lupo | Jan 14, 2020
Hoi Monique, Bij deze willen we je laten weten dat wij erg tevreden zijn met jou en hoe jij het aangepakt hebt met Moos zijn gedragsprobleem, echt super!!!!!! Dank je wel. Vriendelijke groet, Carolien en Mark Mijsberg